261010

Idag har jag först varit i skolan! Elin skämde ut sig idag .. Hon skulle fråga hur får man fram uträkningen ?? Men hon sa hur får man fram utlösningen , HAHAHAHA :p Anders: Det heter uträkning :) för bäst!! När jag kom hem satte jag mig vid datan :) Nu till mat har jag ätit Vofflor , mums :D Jag tänker sova tidigt ikv, så jävla trött !! Ska väl snart ta bort sminket och borsta tänderna för att sedan sätta på en film som jag somnar till ;) Justja jag log ganska mkt idag i skolan så säger Aliss sluta le så mkt Cicci!! Men jag kan inte?? Jag har dansat i söndags och lever fortfarande på den energin :) Snart börjar höstlovet iaf, bara onsdag,torsdag och fredag kvar :) Ska bli så jävla skönt att typ vila sig ;) Fast mkt vila blir det väl inte men kanske någon sovmorgon ;) Idag blev vi indelande i grupper till vårat grupparbete om ett organ .. Jag,Frida,Aliss fick blodomloppet Haha vet ni hur mkt fakta det finns elr vi kommer stå med 20 sidor fakta och alla andra med 2 eller 3 :) Eh det är väl bra och kunna det .. Nu orkar inte jag ett längre blogg inlägg än så här :) Kram Cicci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0