Vilken skit dag !!

Dagen började med att jag kom försent till skolan med 30 min Bussarna i Örebro tål typ inte snö ... Sen hade jag huvudvärk hela skoldagen. På sista lektionen gjorde jag ingenting, nån hade tagit min bild som jag höll på med på bilden. Jag var inte på humör för att börja på en likadan så jag satt där 1 timme och var arg.. När jag var påväg hem (gick) orkade inte vänta på bussjäven. Nej men det är klart man halkar då och slår i hela svanken.. hade ju redan ont så det gjorde väl inte speciellt mkt att jag skulle få ännu ondare.. Nu ska jag iaf till stallet hoppas det piggnar upp mig :) Kom just på att jag inte bloggat på typ 6 dagar , hihi sorry :) Kram Cicci :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0