sov hos kusinen :)

I torsdags sov jag hos min kusin, vi gick på bio på kvällen The Social Network :) Riktigt bra film som jag tycker ni borde se :) Sen på fredagen tog jag bussen till skolan och vi hade hemkunsap på morgonen. Jag var med elin och vi funkar så jävla bra på allt vi gör :) Efterskolan åkte jag till Hallunda och dansade :) Ganska rolig kväll förutom att jag hade som in i helvete ont .. Igår var det lördag (klockan är över 00) Har jag inte gjort något på hela dagen mer än att sitta vid datan kollat på tv, spelat wii och sovit :) Nu är det söndag och jag ska väl strax gå och sova :) Det är fars dag idag så vi ska till morfar och mormor och både äta och fika . Efter det drar jag direkt till stallet och rider ut på Armis om det är fint väder :) Fast jag måste till stallet vilket väder det än är men jag rider bara om det är fint väder :) Och på kvällen har jag träning , ska bli kul och bugga lite :) På måndag har jag inget speciellt planerat nu men jag hinner nog komma på nått :) Kram så länge /Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0