Nettan är en extra mamma ;)

Igår så åkte jag hem till Nettan, hon är som en liten extra mamma :) Hon bjöd mig på max och sen säger hon att jag äter för lite :P jag lärde henne lite om FB det hon inte kunde , hon är skit duktig på FB nu. :)))) På kvällen åkte vi ner till klubben , ganska kul och kolla på den träningen, jag satt och övade på vissa rörelser i musiken iaf armarna dem suger jag på :P Jaja skulle blivit en tidig kväll 22.15 sa jag godnatt men eftersom jag har tv på rummet så somnade jag nån gång efter 00.35 :P Nu på morgonen har jag hunnit hem till mamma och välja kläder tills ikv :) Ikv är det dans, ¨ska bli spännade och se hur jag funkar ?? ;) Nu ska jag gå och sova vidare ett tag tror jag, Puss och kram Cicci skumbanan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0