Dansglädjen är tbx :)

I tisdags dansade jag på min hemmaplan :) Dansade alla låtar förutom 2 dem satt jag frivilligt :) Robin var lika svår som vanligt att dansa med men riktigt kul är han :) Per hann jag dansa med 10 låtar om jag inte räknat fel ??, sååååååå tråkigt att det var hans sista gång i örebro för i år.. jag hade tappat dans glädjen ett tag den kom tbx denna kväll, jag var så glad när jag var påväg hem :D Iaf nästa gång jag ska dansa är Arboga på fredag :) I onsdags var jag skit trött , det är bra att vakna 5.15 och tror att man är försenad till skolan fast senare kommer på att jag har höstlov, och när jag ska till skolan brukar jag gå upp vid 7 HAHA jag såg ut som ett lik hela dagen :P Iaf på dagen åkte jag till stallet red på kvällen Tiger två och vi stog i lättsitts hela lektionen Fy vad jobbigt!!! Vi hoppade typ as lågt :( Det enda roliga denna lektion var väl min akrobatik på slutet , Tiger två är lite rädd för människorna som sitter på han ibland så jag fick leka lite på häst ryggen :D Lyckades glida av när jag skulle göra en kaptens väning inte gjort den på typ 4 år så det blev lite fel.. Haha hoppas jag inte måste bjuda på fika för den ??Det var ju ingen riktig avramling... Nu är det torsdag och denna dag har jag varit helt seeeeeeeeeeeeeeeeg. Nu kollar jag på Brynäs - Färjestad , färjestad ligger just nu under med 1-0.. hoppas iaf att Färjestad vinner :) Kram Cicci :*

Kommentarer
Postat av: Per

Tjo!

Tack för danserna...

Du överlever säkert utan att dansa me mej. :)

2010-11-04 @ 20:14:12
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0